Download Lagu Ku Tak Mengeloh Lil O Ft Ziel Mp3

KU TAK MENGELOH - LIL O FT ZIEL
Nama:KU TAK MENGELOH - LIL O FT ZIEL
Duration:00:04:06
Date:13 February 2016
View:195.4K
Genre:Unknown
Like:1.4K
Type:Video to Mp3
Bitrate:128kbps
User:Lil O
Source:Youtube

Download Lagu KU TAK MENGELOH - LIL O FT ZIEL Mp3

Download Cepat Disini

DOWNLOAD

Deskripsi atau Lyrics Lagu KU TAK MENGELOH - LIL O FT ZIEL

reef
ku tlah jauh melangkah.
hingga sakit takan kurasa
slama raga bernyawa,
kuharap tiada air mata

ku tlah jauh melangkah.
dan kuharap tiada lagi air mata.

buku lirik berdebu,mata pensil pun tumpol
berat beban (kupikol kupaksa tuk terus merangkol)
tersimpul tersampul terpukol,
(anak gundol sekecil tu pon), mesti genggam cangkol

tiada waktu maen, tiada sempat bergurau
tak pernah mengeloh,walau pon hidupnya kacau
meski kekurangan habis magrib baca qur'an
(simpan wang diket) (khatam ni bawak pulot) buat teman.)

dari kampong stop angkutan umom laju ke kota
sampek sana mesti jalan tapak tempat sodara)
hela napas sejenak, minum air putih ahhh
ganti baju kerja dorsmir dapat diket upah

jidat penuh keringat,mukak dah kuning pucat
air mata mamak nya selalu dia yang lap
bapak dah lama wafat,cuma da satu wasiat
jaga mamak ya nak kuuuuuu iman haros selamat

vers 2
awak tak mau lihat mamak nangis kata nya
mata berkaca, kalau kedip tumpah air nya
awak sayang mamak meski pun jadi budak
cukop buat beras, untok itek kasi dedak.

tu bukan putih bedak,itu pucat saket
kalau betis mamak kebas awak cepat pijet
jangan dengar cakap orang untok awak ya mak.
jangan mamak sedih nanti dada awak sesak

awak nabung untok belik sepasang domba
(kalau da mudah rezeki kita belik lembu tu pun juga)
mamak masak teri sambal pun rasa rendang
lusa awak melaot bawak pulang kerang dan udang

vers 3
mulot buat lawak tangan kupas kelapak.
mamak pun cerita tentang almarhum bapak
rindu waktu beliau jadi imam kita shalat
bulan syawal dah dekat 7 tahun cam cepat

orang lain sekolah, tapi awak tidak.
syukur ucap alif ba ta ,awak tak gagap
surga awak di bawah telapak kaki mamak
kemana pun berganjak senyum mamak kubawak

asal siap shalat mamak slalu shalawat.
doa mamak , bagi awak itu macam obat
lepas tu cium tangan mamak, laju kerja
tahan sakit pinggang jangan merengut di depan nya

jidat penuh keringat,mukak dah kuning pucat
air mata mamak nya selalu dia yang lap
bapak dah lama wafat,cuma da satu wasiat
jaga mamak ya nak kuuuuuu iman haros selamat

Related Lagu Mp3

Lil O Kita PutusLil O Kita Putus
Date : 05 May 2016
LIL O SATU DKDLIL O SATU DKD
Date : 17 February 2019
STUDY RAP TING TINGSTUDY RAP TING TING
Date : 15 January 2013
Mencari Alasan Versi HIP HOPMencari Alasan Versi HIP HOP
Date : 18 July 2014
Putri Ci I M A Lady UnPutri Ci I M A Lady Un
Date : 22 September 2013

Most Populer Mp3

ANGKASA - Datang Dan HilangANGKASA - Datang Dan Hilang
Genre : Unknown
View : 517.4K
Nella Kharisma - Boy BandNella Kharisma - Boy Band
Genre : Unknown
View : 31.6K
Rini Idol - Aku Bukan BonekaRini Idol - Aku Bukan Boneka
Genre : Unknown
View : 332.3K
September Band - Jangan Tinggalkan AkuSeptember Band - Jangan Tinggalkan Aku
Genre : Unknown
View : 517.7K
Reza - Berharap Tak BerpisahReza - Berharap Tak Berpisah
Genre : Unknown
View : 1.7M
Rhoma Irama - Sayang Ost Melodi CintaRhoma Irama - Sayang Ost Melodi Cinta
Genre : Unknown
View : 1.5K
The Fly - Mencintaimu Keangkuhanku -The Fly - Mencintaimu Keangkuhanku -
Genre : Unknown
View : 110.1K
B-FORCE - Hanyalah UntukmuB-FORCE - Hanyalah Untukmu
Genre : Unknown
View : 448.9K
Special Partner
Uyeshare | Savelagu | Gudanglagu | Stafaband | Onelagu

Disclaimer . Contact Us